Onderhoudscontract

Onderhoudscontract
 

Gefeliciteerd! U heeft een nieuwe fiets gekocht bij één van onze winkels. Natuurlijk hopen we dat u zo enthousiast bent over uw fiets dat u 'm iedere dag tevoorschijn haalt en er een heel aantal kilometers op wegtrapt. Dag in dag uit naar uw werk, even snel de boodschappen halen, genieten van de eerste voorjaarszonnestralen in het weekend... 

 Het laatste wat u wilt is problemen met uw fiets, ook als u minstens even enthousiast bent, maar net iets mindertijd op het zadel doorbrengt. Daarom wordt een nieuwe fiets altijd geleverd met een bijpassend onderhoudscontract. Wij weten namelijk uit jarenlange ervaring dat goede zorg voor uw fiets de kans op problemen verlaagd en de betrouwbaarheid van de fiets verhoogd. En die zorg nemen wij graag op ons. 

Dat doen we nog eens extra door een mail te sturen zodra de fiets toe is aan een servicebeurt. U kunt dan via een link eenvoudig een afspraak inplannen, eventuele aandachtspunten toevoegen en aangeven of u gebruik wilt maken van een leenfiets. Nog een service die we aanbieden, zodat u zich nergens zorgen over hoeft te maken en optimaal kunt genieten van uw nieuwe fiets. 

 Bij alle fietsen wordt minimaal één gratis servicebeurt geleverd (t.w.v. €60,00 voor niet-elektrische en €80,00 voor elektrische fietsen) en een tweede tegen een gereduceerd tarief. Voor degene die écht onbezorgd wil rijden is het ook mogelijk om dit onderhoudspakket nog verder uit te breiden. Zo is het voor elektrische fietsen zelfs mogelijk om de fabrieksgarantie uit te breiden van twee naar vijf jaar. Meer informatie daarover vindt u hier

 Voor meer informatie over het onderhoudscontract kunt u terecht bij één van onze filialen of stuur een mail naar verkoop@boomtweewielers.nl